Subscribe:

Sunday 1 April 2012

OWN BLOG SIGN

kepala hotak saya tiba-tiba terfikirkan nak design kan own sign untuk my blog nih. 
every picture yang saya upload kan dalam blog ini akan ada my sign sekali. ah. tapi how to make it?
:)

macam rumit jer.? kalau mood ada, nanti saya curahkan idea dekat adobe photoshop lah.
saya taknak lah copy idea blogger lain. setiap blogger nih sure ada creativity masing-masing kan. saya anggap blog nih satu tempat untuk sharing stories atau opinion about everything. tak kisah lah sesuatu yang serius atau bukan. sebab pembaca juga terdiri daripada bermacam-macam jenis. 

banyak lagi yang saya patut explore about ber blogging nih. tapi takde lah sampai nak sama kan blog jadi macam blog orang pulak. satu hal yang saya teringin sangat nak belajar is about privacy.
contoh macam.. saya taknak orang copy my writing atau picture dari blog saya.
alah. dunia sekarang sudah canggih kan. kalau copy tidak boleh, print screen ada! haha..ish ish.

tapi better perbanyakkan ilmu pengetahuan. tidak rugi. untung ada.
InsyaAllah saya akan explore sendiri hal-hal nih.

sekarang jam sudah pun menunjukkan pukul 9.05 malam. saya dan keluarga makan malam pukul 8pm tadi. kitorang makan pasta malam ini. :) selalu sangat makan nasi. hah. sekali-sekala makan pasta pun okey.
sekarang saya tengah stay ruang tamu. pasang aircond bagi segarkan badan.
mont kiara hari ini cuaca terik je. panas dan hangat jer la badan.
selain saya, adik-adik dua orang lepak sekali. tapi diorang masing-masing tengok tv.
adik paling kecil dalam rumah nih is adik elisha.. she is just 2 years old. sure lah yang paling banyak ragam! grrr. kadang-kadang pening kepala nak layan karenah budak kecil. tapi since dia comel, melted lah jawabnya. haha. tak boleh marah. hehe. my weakness budak-budak. so. lucky lah they all ada kakak like me. bhahhahahahahahahaha. ^.^ comel nya mengaku macam nih.

untuk pengetahuan awak semua. adik-beradik saya memang ramai. sangat ramai.
yang kandung. yang tiri. yang angkat. kalau campur semua-semua sekali. memang tidak terhitung jumlahnya.
tapi jenis saya pula. saya tidak suka mention adik kandung atau adik tiri atau adik angkat if saya ceritakan about them in my blog. cukuplah saya seorang saja yang tahu.
sebab apa? saya tak nak diorang kecil hati kalau saya mention kan sebagai adik tiri ke. adik angkat ke.
lagipun. buat apa nak mention macam tuh kan. so saya mention kan "adik saya" je.
begitu juga kalau saya ceritakan pasal mama. saya sorang je yang tahu if mama angkat atau mama kandung atau mama tiri. saya seorang yang adil okey. hihi. :)