Subscribe:

Sunday 1 April 2012

MY SECRET READER

mula-mula saya tidak pernah ambil tahu if blog saya nih dibaca orang atau tidak.
tapi. ada one day tuh saya tidak ingat bila. saya dapat tahu ramai juga kawan-kawan yang follow my blog secara senyap! saya repeat. secara senyap-senyap! ^.^

ada yang siap copy link blog saya pula tuh. hehe.
dan ada juga. belum sempat saya invite to come visit my blog, diorang dah visited pun.
oh gosh. terharu nya hati ini. hehe.

dalam ramai-ramai tuh. saya paling tidak sangka is...orang yang saya tidak begitu rapat.
haha. sehingga tarikh hari ini pun, saya masih set private kan blog nih.
tengok lah bila baru nak set public so semua orang boleh visit kan. :) someday perhaps..
di awal pembabitan dengan blog, saya memang set public so semua orang pun boleh baca-baca.
saya jadi blogger since pertengahan tahun 2011. kira baru-baru lagi.
saya explore sendiri how to berblogging.
by the way, saya lupa print screen kan my blog awal-awal dulu. haha. sumpah messy gila.

hey yaya. hehe. tiba-tiba rasa nak mention pasal kamu pulak. sebab suddenly thinking of you.
sebenarnya saya dah lama tahu yang kamu follow my blog. maksud saya masa itu kamu cuma follow visited saja belum follow secara rasmi lagi sebab waktu itu kamu belum ada blog. macamana saya boleh tahu? sebab saya dapat tahu yang kamu copy my blog dan sent kepada seseorang. ingat about it lagi? :)

saya admit yang saya sangat marah bila dapat tahu. sebab bagi saya, blog adalah our privacy.
tiada siapa-siapa boleh copy paste tanpa izin. even stories tuh berkaitan dengan seseorang yang kamu kenal.
tapi tahu-tahu lah my type kan. saya marah kejap-kejap jer. :)
lepas tu saya okey lah balik.
sekarang awak dah nampak truly colour of kenshin bukan?
banyak benda yang saya boleh bagitahu kamu tapi semasa itu, saya malas masuk campur.
tapi camna-camna pun. saya tumpang sedih bila dapat tahu yang relationship korang dah end.
how saya dapat tahu? hehe. rahsia.. :)
biarpun kamu rasa thats your fault,tapi trust me. its not..
saya dan deala boleh explain tapi...lets us keep that secrets lah. bagi saya, afiq tuh lagi okey to kamu..
jangan cemburukan saya pulak okey. alah. saya rapat dengan dia pun sebab...tiada sebab sebenarnya.:)
kalau before,kamu suka label kan saya sebagai queen of drama.
tapi. someday kamu akan faham kenapa. sebab kenshin nih sangat complicated sikit. hehe.
saya dan deala tukar nama dia kepada nadia tahu tak. haha.
seronok tau if kamu join our conversations dengan deala sekali.
tapi. maybe someday kita akan meet up okey. :)

kepada awak-awak yang nak sangat tahu siapa yaya nih. hehe. sorry.
SECRET! ^.^
anyway. thanks kawan-kawan dan secret admirer yang sudi merajinkan diri visited my blog.
saya appreciate it so much.. :)
muahhhhh.
saya jarang sekali stalk blog orang. takde masa. saya luangkan masa updated blog kejap-kejap je.
InsyaAllah kalau ada masa, i will okey. :)