Subscribe:

Saturday 24 March 2012

DEACTIVE PHONE

sejak hari jumaat semalam sehingga hari ini saya deactive kan my phone. 
sebab apa?
entahlah. mungkin saja mensisihkan diri dari kawan-kawan dan keluarga buat sementara waktu. 
saya perlukan ruang untuk diri sendiri buat masa ini. 
terlalu banyak persoalan yang mereka soalkan kepada saya. saya berasa sedikit tertekan dengan situasi itu.
akal yang pendek mendorong saya untuk meng deactive kan handphone.
nanti bila saya sudah terbuka hati untuk active kan balik, saya akan contact mereka semula.

apa rasanya terputus hubungan buat seketika? pernah kah awak merasa pengalaman itu?
saya pernah rasa. ia seperti awak hidup keseorangan. buat awak rasa murung. tidak gembira. tiada tempat mengadu. ia seolah-olah awak tidak punya apa-apa. teruk rasanya.
"MY DREAM IS.I WANT EVERY DREAM I DREAM IN LIFE IS NOT JUST A DREAM.". :)
i want it that way.