Subscribe:

Sunday 22 January 2012

MORE THAN WORDS

firstly. pernah dengar lagu 'more than words' tak? saya suka sangat lagu tu. bila saja saya cakap saya suka mana-mana lagu. takkan ada kaitan dengan lirik lagu itu okey. :)
sebab tabiat saya. tak begitu ambil tahu pasal lirik dia. more to layan music saja.
kalau lepak karaoke dengan kawan-kawan. saya suka nyanyi lagu ni. kadang-kadang. tercungap juga nyanyi. sebab lagu ni even relax, tapi kena nafas panjang. ahh. memandangkan saya tidak ada bakat dalam bidang nyanyian. semput jugak lah bawa lagu ni kan. :)

okey jom sentuh pasal something yang realistik. taknak cakap pasal topik yang berat-berat.
so. saya ambil contoh. LOVE. okey kan.?

apa kaitan antara 'more than words' dan 'love'..? awak ada clue.? :)
sebenarnya. saya tak plan pun nak tulis pasal ni. randomly saja. dah alang-alang terbuka topik about that. saya continue saja okey?kalau my words lari dari tajuk jangan ambil peduli sangat pulak.  ^.^

awak suka terlibat dalam percintaan.? mesti lah suka kan..
pernah tanya tak kat diri sendiri. samada awak happy atau tidak dengan hubungan yang telah terjalin dengan kekasih awak.? atau. day by day semakin samar-samar.?

alamak. saya rasa macam dah lari dari tajuk lah. haha.
saya memang macam ni. di awal tajuk cakap lain. pertengahan cakap tajuk lain. berakhir dengan tajuk lain. :)

saya dah ada idea dalam kepala hotak. tapi. tak reti nak all out from my head.
idea pun hilang begitu saja.

more than words. alaaa. tadi saya ada sesuatu nak talk about it. macamana boleh terhilang idea pulak tiba-tiba. selalu lah macam ni.