Subscribe:

Monday 2 April 2012

ISLAMIC WORDS FROM ERIN

saya pernah ceritakan serba-sedikit tentang kesusahan yang saya alami di masa lalu bukan? dan erin salah seorang yang pernah memaksa saya untuk meluahkan masalah yang saya tengah alami. masa tuh, kitorang lepak beramai-ramai dekat area damansara. dan saya duduk bersebelahan dengan erin. kat situ lah erin paksa dan paksa saya meluahkan segala yang terpendam. chewah. so. saya share kan sedikit kesulitan yang saya tengah alami. tak banyak. tapi cukup lah setakat mampu melegakan jiwa raga nih kan. haha. 

kalau awak tertanya-tanya siapa kah gerangan nya miss erin ini. dia merupakan member kepada orang yang rapat dengan saya. heheh. 

nak share kan dengan awak semua sekali about these islamic motivation words. saya dapat ayat nih dari erin lah. dia tagged saya dalam facebook hari tuh. :) terharu jugak sebenarnya dalam hati nih. hehe. thanks erin for that words. semoga kawan-kawan dan awak semua dapat spirit from it okey. :)


***