Subscribe:

Friday 24 February 2012

BAHAGIA

sebelum teruskan penulisan dan ceritera...
saya nak letak smiley banyak-banyak.
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:D
^.^

haha. huh. okey. dah puas pun. smiley tu menunjukkan yang saya memang tengah bahagia sekarang. :))))))
syukur sangat-sangat bila saya perolehi kehidupan yang normal..
ah. tidak mampu terucap dengan kata-kata. hati saya sungguh girang.

perjalanan demi perjalanan yang saya tempuhi. yang pahit. yang menyakitkan hati. yang mencabar kesabaran.
tapi kini setelah melalui semua itu. saya akhirnya dapat apa yang saya nak.
ia berbaloi. penantian yang agak lama.
dan saya pasti. Tuhan lagi tahu perasaan saya saat ini. :)

awak tahu perasaan. bila awak dapat kehidupan yang awak idamkan. dan awak tidak lagi fikirkan apa-apa selainnya. :)

sudah dua malam saya dapat melelapkan mata di waktu malam. jika tidak. kalau kebiasaannya. saya selalu berjaga malam dan tidur pada siang hari..
tabiat yang buruk bukan..
bila tidur di malam hari. boleh lah bangun awal pagi. hah. good habit. ^.^

jadi. apapun. saya harap. kehidupan yang saya lalui sekarang ini akan terus berkekalan selamanya.
kerana. azab nya penantian selama ini. saya tidak sanggup untuk kehilangan dan menanti lagi.