Subscribe:

Friday 20 January 2012

KEBETULAN TAK WUJUD

today. watching kungfu panda movie sorang kat rumah. time tengok movie ini lah saya dapat inspirasi untuk diri sendiri. its about...
"KEBETULAN TAK PERNAH WUJUD"
saya sedar. ayat itu sangat dalam ertinya jika awak betul-betul cuba faham maksud yang tersirat. :)
selama ini. saya sendiri selalu kaitkan. setiap kejadian yang berlaku adalah satu kebetulan.
contohnya macam. saya kenal dengan deala merupakan satu kebetulan. contoh lah okey.
tapi. sebenarnya. ia bukanlah kebetulan. tapi satu takdir dimana Tuhan sendiri jadikan cerita itu betul-betul terjadi. :)

mungkin awak sendiri selalu cakap. atau selalu fikir dalam hati. awak bertemu kekasih hati pada kali pertamanya adalah disebabkan kebetulan. kebanyakan macam itu lah kan.?
trust me. kebetulan tidak pernah wujud.:)

Saya rasa sangat bertuah. Tuhan bagi storyline dalam hidup macam ni. Pahit, manis, masam, manis.
setiap apa yang terjadi. saya dah faham sekarang. Im so lucky to know the reason...:)

No comments: