Subscribe:

Tuesday, 29 May 2012

STRONGER THAN YESTERDAY

nasib baik sempat buka blog today. dan tengok macam agak lama tak update cerita. asyik update pasal gathering event tuh je. dah muak nak update pasal gath tu sebenarnya. tapi. still nak juga. :)

dua minggu kebelakangan ni. saya agak kusut, serabut, kurang bermaya, lemah. saya kurang pasti punca nyer. mungkin sebab saya dah ter over limit bekerja kot. hari-hari sibuk je. so badan pun jadi macam tuh. haha. malam semalam, saya punya baran naik pasal adam. saya ajak dia untuk bersemuka tapi dia diamkan diri. saya tahu dia tak suka menyelesaikan masalah. dia jenis yang suka larikan diri. saya pun cakap kat dia. dia lelaki celaka. lelaki sial. kasar dan kejam bunyinya kan. saya bila marah, apa-apa je saya lepas. adam pun senyap je. 

masalah yang bertimpa datang tuh macam menguji kesabaran saya. dah lah saya sekarang ni tengah pikul beberapa tanggungjawab. tapi, saya takkan mengalah atau putus asa. so far. saya pun tengah kuat sekarang. saja tabahkan hati sendiri. chewah. :)


3 comments:

Anonymous said...

biby avilla...sy izs nie...ermm,awk kenal dilla ke..

MOMENTOM said...

HAI SAYA izess selamat bkenalan : )

Mrs.BuduBilis said...

my BFF slalu ckp...sabar separuh dari iman..