Subscribe:

Saturday 5 May 2012

LUNCH TODAY

sekarang tengah lepak chill dalam bilk. pasang music kuat-kuat sambil online dan mungkin nak update blog hari ini. ini pun baru je balik dari plaza mont kiara. jalan dengan my mum dan adik. beliau malas masak jadi makan dekat luar today. bukan selalu lepak lunch luar nih. so kadang-kadang rasa best juga. lagi satu, tak perlu keluarkan duit. semestinya orang tua yang kena belanja. haha. thanks mum. :)

my mum teringin nak makan kat nando's restaurant. so that's it! my first time dengan nando. hehe. serius saya tak pernah luangkan masa nak cuba makan makanan nando sebelum-sebelum ni. hari ini yang pertama kali nya. komen saya dengan makanan nando.? kira okey-okey lah. sebab makanan utama nando adalah ayam. dan saya pula bukan peminat pada ayam. saya lebih kepada makanan laut. muak lah makan ayam. :)

tadi, saya serahkan pada my mum untuk order kan my food. lagipun saya tak familiar dengan menu nando kan. jadi lebih baik serahkan pada yang pakar je. lepas lunch, pusing-pusing dalam mall kejap lepas tu balik rumah. my mum dan adik-adik yang lain tengah rehat kat ruang tamu tingkat bawah. saya sorang je kat bilik tingkat atas. time weekend macam ni malas nak join diorang kat bawah. prefer duduk dalam bilik sendiri buat apa yang biasanya remaja buat lah. :)

dalam kepala hotak saya sekarang, ada idea mencurah-curah nak update blog tapi harap-harap ia tak hilang nanti. sekarang nak layan tweet jap dan check timeline. so thanks mum for treat lunch hari ini. :)



1 comment:

Unknown said...

terbalik..sya xsuke mknan laut..