Subscribe:

Saturday 31 March 2012

OLDSKOOL PIC

kelmarin lalu, saya sempat godek-godek album lama. dan tengok gambar di zaman-zaman dahulukala.
heheh. muka semasa di fasa pramatang yang melucukan.
ada some pictures yang saya rasa geli hati bila tengok. and said dalam hati.

"lah. ini ke muka saya dulukala? so funny? "

hahaha. saya sendiri tidak tahu if saya banyak berubah atau still the same face.

ramai yang cakap. saya berubah banyak sekarang. :)
haih. betul ke kawan-kawan?
haha.

kebetulan saya tengah free sekarang, boleh lah upload masuk dalam blog.
awak semua boleh tengok-tengok too.
:)

::HERE IS IT::


muka nak garang konon nyer. :)











ni pic saya dengan adik. :)2012 ni, dia spm dah.


muka nak emo dalam nih. haha. ^.^





















tak ada lah lucu banyak pun. just. bila tengok muka-muka pose dalam emo style tuh, rasa kelakar sikit.
lagipun bila tengok muka sendiri, rasa geli hati bukan? haha.