Subscribe:

Friday 30 March 2012

KEBAL

apa saja lah yang kebal nih kan? hehe.
im thinking of something about it. kesabaran saya yang kebal ini.
how about you? kebal tidak kesabaran you all? 

okey.. saya dan seisi keluarga dalam rumah tengah sakit sekarang. adik emmanuel yang bertindak sebagai penyebar penyakit. haha. jadi. kitorang semua demam, berhingus, selesema, panas badan, hidung sumbat, tekak sakit. saya yang selalu kebal dari sebarang penyakit pun tidak terkecuali terkena sekali.
siapa antara kitorang agaknya yang sembuh dahulu. haha.
sekarang sudah pun hari jumaat. 30 mac 2012. maksudnya, esok sudah pun masuk hari terakhir untuk bulan mac. dan lusa. first of APRIL!!!!
saya repeat again. its APRIL! APRIL! APRIL! APRIL!

cepat sangat masa berlalu! gosh! ish ish..
apapun. Alhamdullilah saya berjaya menghabiskan sebulan ini dengan begitu baik sekali.
menjalani kehidupan yang sangat bahagia dan normal. pergi kerja dan laksanakan tanggungjawab dengan sempurna. dengan ikhlas. rutin harian tidak dibazirkan dengan perkara yang tidak berfaedah.
saya harap. kehidupan seperti ini akan terus berkekalan.
kerana kehidupan saya sebelum ini sangat pahit. dan tidak terurus. selalu berjaga malam dan tidur di siang hari. satu rutin yang tidak sihat bukan? :)

Alhamdullilah. semua itu sudah pun berakhir.
saya dapat rasakan tahun 2011 dan 2012 berlalu begitu cepat. sangat cepat.
tidak lama lagi umat islam akan menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan dan sebulan selepas itu meraikan bulan syawal. setahu saya, lagi 3 bulan begitu. wah.
3 bulan bukanlah tempoh yang sangat panjang sebenarnya.

kalau awak sedar. terasa seperti baru semalam kita meraikan tahun baru. hehe.
tengoklah sekarang. sudah pun berada di penghujung bulan mac. 3 bulan yang berlalu dalam sekelip mata bukan. pejam celik.. 2013 pula akan menjelma. haha.